خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

سوتین لاغری هات شیپر اصل


سوتین هات شیپر محصولی بی نظیر جه فرم دهی به سینه می باشد و برای خانم هایی که مشکلات سایز و افتادگی سینه دارند بسیار مناسب می باشد.با پوشیدن این سوتین ها می توانید مشکلاتی نظیر فرم نا مناسب ، افتادگی سینه و همچنین سایز آن را به خوبی درمان کنید.
قيمت 180000ريال

سوتین لاغری هات شیپر اصل
سوتین لاغری هات شیپر اصل
سوتین لاغری هات شیپر محصولی بی نظیر جهت فرم دهی سینه و اصلاح فرم وسایز و افتادگی سینه !!!سوتین هات شیپر محصولی بی نظیر جه فرم دهی به سینه می باشد و برای خانم هایی که مشکلات سایز و افتادگی سینه دارند بسیار مناسب می باشد.با پوشیدن این سوتین ها می توانید مشکلاتی نظیر فرم نا مناسب ، افتادگی سینه و همچنین سایز آن را به خوبی درمان کنید.

جدول انتخاب سایز هات شیپر:

نیم تنه

سوتین لاغری هات شیپر

هات شیپر های تقلبی دارای جنس الیاف پلاستیک هستند که ضمن ایجاد حساسیت برای فرد  کیفیت ساخت بسیار پایینی نیز دارند و تنها پس از چند بار استفاده فرم خود را از دست می دهند
سوتین هات شیپر باعث می شود تا در قسمت سینه شما عرق زیادی بکنید و طراحی این سوتین به نحوی می باشد که می تواند سینه های شما را به بالا بکشد و فرم آن را بصورت کاملا گرد در بیاورد تا فرم مناسبی را تجربه کنید.افزایش بی رویه سایز سینه باعث می شود تا وزن آنها افزایش یافته و این فشار روی مهره های گردن شما وارد شده و فرم ستون فقرات و گردن شما را نیز تحت تاثیر منفی خود قرار دهد.

سوتین لاغری هات شیپر

از محصولات محبوب فرم دهی سینه سوتین های هات شیپر میباشند که می توانند با مکانیزم جذب و پوشش تمام نقاط سینه و سپس ایجاد گرما و تعریق فرم مناسبی را به سینه شما دهند و افتادگی و چربی های اضافی آن را از بین ببرند.

همانطور که در شکل محصول مشاهده می کنید سوتین لاغری هات شیپر قابلیت پوشش تمام قسمت های سینه را دارا می باشند و کل سینه را بطور یکسان فرم دهی می کنند.

سوتین لاغری هات شیپر در سایز های مختلف طراحی و تولید شده اند و می توانند هر نوع نیاز را بر آورده کنند.

بری خرید محصولات هات شیپر اصل می توانید به یکی از روش های زیر عمل کنید:

۱-با تماس تلفنی با شماره ۰۹۰۱۷۷۴۰۷۰۰

۲-با ارسال مشخصات خود از قبیل نام گیرنده + نوع محصول + سایز + آدرس کامل پستی+ کد پستی به شماره ۰۹۰۱۷۷۴۰۷۰۰

۳-با کلیک روی گزینه خرید پستی و تکمیل مشخصات خود و ثبت سفارش

سوتین لاغری هات شیپر

اگر شما از آن دسته خانم هایی هستید که از سایز سینه خود ناراضی هستید و همچنین دچار شل شدگی و افتدگی سینه شده اید ما به شما استفاده از سوتین لاغری هات شیپر را پیشنهاد می کنیم.با استفاده از سوتین شیپر می توانید در مدت زمان کمی به سایز و فرم دلخواه خود برسید.

با پوشیدن سوتین هات شیپر عمل چربی سوزی و فرم دهی به سینه شما آغاز می شود.همچنین برای تاثیر بیشتر می توانید کمی فعالیت بدنی را نیز به فعالیت های روزانه خود بیفزایید تا شاهد تاثیر و تعریق چند برابر هات شیپر باشید.

چنانچه در سایز ران پا و باسن نیز مشکل دارید توصیه ما به شما استفاده از شلوارک لاغری هات شیپر می باشد.اگر در آب کردن چربی های شکم خود مشکل دارید و تمامی راه ها را امتحان کرده اید و نتیجه نگرفته اید می توانید استفاده از شکم بند لاغری هات شیپر را نیز تجربه کنید.

سوتین لاغری هات شیپر محصولی بی مظیر جهت فرم دهی به اندام شما می باشد.محصولات هات شیپر دارای طراحی منحصر به فرد می باشند که در هنگام استفاده از انها به هیچ وجه احساس ناراحتی و فشار نخواهید کرد.این سوتین های لاغری با اعمال فشار و همچنین گرم کردن محیط سینه باعث چربی سوزی و فرم دهی می شوند و همچنین می توانند افتادگی سینه شما را درمان کنند.

برخی خانم ها بدلیل دارا بودن وزن زیاد دارای سینه های فرم نا منسب هستند و برخی دیگر نیز حتی با وجود دارا بودن وزن پایین دارای سینه های افتاده می باشند.

شیر دهی به نوزاد و همچنین شل شدن بافت سینه باعث می شوند تا فرم نامناسبی در این ناحیه بوجود بیاید و باعث می شوند تا احساس نارضایتی از سایز و فرم سینه بوجود بیاید.
و اما خصوصیات مهم یک سوتین لاغری چیست و چرا باید هات شیپر را انتخاب کنیم ؟

-هات شیپر دارای الیفا بسیار نرم می باشد که به هیچ وجه احساس ناراحتی در حین استفاده از آن وجود ندارد.

-هات شیپر دارای لایه جذب عرق می باشد که بسیار مفید و کاربردی طراحی شده است

-هات شیپر دارای الیاف نئوتکس بوده که می تواند میزات تولید گرما و تعریق را چند برابر کند و فرم دهی را با سرعت چند برابر انجام دهد.

برای شستن سوتین هات شیپر به چه نحو عمل کنیم ؟

برای شستن هات شیپر تنها کافیست تا آن را با آب سرد و صابون شستشو داده و در مجاورت هوا ازاد قرار دهید تا بطور کامل خشک شود و سپس مجدد ان را استفاده کنید.

هرگز سوتین های هات شیپر را اتو کشی نکنید!!!
زیرا الیاف نئوتکس نسبت به حرارت بالا حساس بوده و به راحتی باعث از بین رفتن سوتین خواهد شد.

در کنار استفاده از سوتین هات شیپر حرکات ورزشی مانند پرس سینه سبک ، پرس بالا سینه و شنا می توانند بصورت ترکیبی تاثیر بسیار بهتری داشته باشند.همچنین پیاده روی و دویدن نرم و طولانی مدت باعث افزایش دمای بدن شما می شوند و تاثیرات هات شیپر را چند برابر می کنند.

برای خرید محصولات هات پشیر اصل می توانید از طریق سایت نمایندگی فروش محصولات هات شیپر اقدام نمایید  یا  با شماره تلفن ۰۹۰۱۷۷۴۰۷۰۰ تماس بگیرید.

قيمت : 260000 ريال
قيمت : 260000 ريال
قيمت : 260000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت