خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ارائه هات شیپر تقلبی


 
قيمت 260000ريال

ارائه هات شیپر تقلبی
ارائه هات شیپر تقلبی
اخیرا تماسهای زیادی مبنی بر ارائه محصولات هات شیپر تقلبی توسط تماس گیرندگان با سایت اصلی هات شیپر مطرح می شود که بر آن شدیم تا طی این پست نکات مهم برای جلوگیری از خرید هات شیپر تقلبی را برای بازدید کنندگان محترم بیان کنیم.

برای سفارش محصولات هات شیپر اصل تنها با شماره ۰۹۰۱۷۷۴۰۷۰۰ در تماس باشید.
 تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر
ست تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر
 تاپ لاغری هات شیپر
تاپ لاغری هات شیپر
 سوتین لاغری هات شیپر
سوتین لاغری هات شیپر
PreviousNext
 شلوار لاغری هات شیپر
شلوار لاغری هات شیپر
 demo
پکیج لاغری هات شیپر
 demosss
گن لاغری هات شیپر
 کمربند لاغری هات شیپر
کمربند لاغری هات شیپر
PreviousNext
 hot shapers (2)
شلوارک لاغری هات شیپر
 hot shaeprss
شکم بند لاغری هات شیپر
 Image_1__84268.1449616059.220
تی شرت لاغری هات شیپر مردانه
 

هات شیپر های تقلبی توسط ماهواره و سایت های بی نام و نشان توزیع می شوند.به این شکل که برای ثبت سفارشات ماهواره های ، همانطور که شما دیده اید یک شماره SMS پنل بصورت زیر نویس قرار داده شده است که در طی آن می توانید با ارسال عدد خاصی درخواست محصولات هات شیپر کنید.

سوتین هات شیپر , سوتین لاغری هات شیپر , شلوارک هات شیپر , گن لاغری هات شیپر , کمربند لاغری هات شیپر , تیشرت لاغری هات شیپر , تیشرت لاغری هات شیپر مردانه , شکم بند لاغری هات شیپر , شلوارک و تاپ لاغری هات شیپر , تیشرت هات شیپر , تاپ هات شیپر , سایت اصلی هات شیپر ,هات شیپر اصل , نیم تنه هات شیپر

سپس ،پس از مدتی با شما تماس می گیرند و از شما می خواهند تا آدرس و … خودتان را اعلام کنید تا محصول مورد نظر برای شما ارسال شود.

پس از دریافت محصول و مشاهده کیفیت بسیار پایین آن اگر با شماره ای که با شما تماس گرفته اند ، تماس بگیرید خواهید دید که هیچ کس پاسخگوی شما نخواهد بود.در واقع این خط هایی که با شما تماس می گیرند تنها برای تماس استفاده می شوند و هیچ پاسخی به شکایت های شما نمی دهند.در نهایت شما نیز از شکایت خود منصرف می شوید.زیرا بخاطر مبلغی که پرداخت کرده اید ، حوصله شکایت و … را ندارید و تنها خریدی انجام داده اید که سود آن در جیب افراد حقه باز رفته است.

در بسیاری از موارد نیز محصولاتی که ارسال می شود دارای سایز کاملا متفاوت از آنچه شما سفارش داده اید می باشد و در مورد تغییر سایز محصول نیز شما هیچ گزینه ای روی میز ندارید.

بیشتر این شکایت ها مربوط به شکم بند هات شیپر تقلبی است که در تیراژ وسیع به فروش می رسند.زیرا همه افراد به دنبال چربی سوزی در ناحیه شکم و پهلو هستند و شکم بند لاغری ، یکی از پر فروش ترین محصولات هات شیپر است.

حال راهکار چیست ؟ ابتدای امر اینکه تا از یک فروشنده معتبر اطمینان حاصل نکردید خرید خود را انجام ندهید.زیرا پس از پرداخت وجه دیگر دست شما به جایی بند نیست.از سایت هایی خرید کنید که دارای شماره تماس هستند.زیرا در هر صورت مجبورند شماره تماس ثبت سفارش خود را پاسخ دهند و شما می توانید موارد مروبط به تعویض سایز و کیفیت مصحول را پیگیری کنید.
قيمت : 260000 ريال
قيمت : 260000 ريال
قيمت : 260000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت