خانه| پيام

سبد سفارشات شما


نام کالا قيمت تعداد حذف

ست تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر


ست تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر


قيمت 260000ريال

ست تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر
ست تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر
رای راحتی شما بازدیدکنندگان گرامی سایت هات شیپرز در این قسمت از سایت امکان خرید تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر را فراهم نموده ایم.همچنین محصولات ارائه شده در این سایت دارای ضمانت اصل بودن کالا می باشند که شما می توانید با خیال راحت اقدام به خرید محصولات هات شیپر اصلی نمایید.

برای خرید محصولات اصلی هات شیپرز تنها با شماره ۰۹۰۱۷۷۴۰۷۰۰ در تماس باشید و یا اینکه مشخصات خود از قبیل آدرس + کد پستی + نام محصول + سایز محصول +نام گیرنده محصول را به شماره ۰۹۰۱۷۷۴۰۷۰۰ پیامک کنید.
محصولات تقلبی هات شیپر دارای الیاف حساسیت زا می باشند و همچنین کیفیت بسیار پایینی دارند و بدلیل استفاده از الیاف های تقلبی هیچ گونه چربی سوزی را به همراه ندارند.
محصولات اصلی هات شیپر با ایجاد گرما و تعریق باعث میشوند تا شما چربی سوزی قابل ملاحظه ای را داشته باشید و همچنین در روند استفاده از این محصولات نیز استفاده از آنها هیچ گونه محدودیت و سختی برای شما نخواهد داشت.


طراحی تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر به گونه ای می باشد که شما در استفاده از ان به هیچ وجه احساس فشار و خفگی نخواهید کرد و می توانید در کنار فعالیت های ورزشی بازدهی بسیار بالایی از این محصولات دریافت کنید.

شلوارک و تاپ هات شیپر یک محصول بی نظیر و چند منظوره برای از بین بردن چربی های نوحای ران ، باشتن و پشت پا به علاوه چربی های شکم و پهلو ، سینه و پشت سینه می باشند که با استفاده از این ست بسیار عالی شما می توانید در مدت زمان کمی اندام بسیار خوش فرمی را تجربه کنید.

 
محصولات هات شیپر دارای دو لایه می باشند که لایه درونی وظیفه ایجاد تعریق و تولید گرما را بر عهده دارد و لایه بیرونی ان وظیفه جذب عرق حاصل شدذه از گرما را دارد و شما می توایند به راحتی و زیر سایر لباسهایتان از این محصولات استفاده کنید.



هات شیپر اصلی دارای الیاف بسیار نرم و لطیف نئوتکس می باشد که شما را در روند چربی سوزی بسیار یاری خواهد کرد.این الیاف دارای هزینه ساخت بالایی می باشد و هات شیپر های تقلبی دارای الیاف های بسیار بی کیفیت هاستند که باعث می شود تا ضمن کاهش بازدهی و استفاده بیخودی از انها شما دچار حساسیت های پوستی نیز بشوید.

ست تاپ و شلوارک هات شیپر محصولی بی نظیر است که شما می توانید هم در منزل از آن استفاده کنید و مقدار زیادی چربی بسوزانید و هم در محل کار وطی فعالیت های روزانه از ان استفاده کنید.

همچنین تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر باعث بهبود نتایج ورزشی شما می شوند و خواهید دید که با کمی ورزش نتایج بسیار بهتری در روند کاهش سایز نصیب شما می شوند.

در استفاده از پکیج لاغری هات شیپر دقت داشته باشید که تنها استفاده از یک گن لاغری به شما هیچ کمکی نخواهد کرد وشما باید به اصلاح رژیم غذایی خود نیز بپردازید.زیرا هیچ لاغری ای بدون اصلاح الگوی تغذیه امکان پذیر نخواهد بود.


با توجه به سو استفاده فروشندگان از نام و برند هات شیپر ، محصولات هات شیپرز تقلبی بسیاری وارد بازار شده اند که قیمت خرید بسیار پایینی در حد چند هزار تومان دارند و سودجویان این محصولات را بجای محصولات اصلی و با قیمت بالا به فروش می رسانند و در این زمینه شما باید دقت کافی را داشته باشید و محصولات هات شیپر را از فروشنده معتبر خریداری کنید.


تاپ شلوارک هات شیپر یک محصول ترکیبی در راستای کاهش وزن شما می باشد و شما را در فرم دهی به بدنتان یاری می کند.محضولات اصلی هات شیپر دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشند که شما می توانید آن را برای مدت زمان زیادی استفاده کنید ومحصولات تقلبی بدلیل کیفیت ساخت پایین طول عمر بسیار کوتاهی دارند.

اما محصولات معتبر هات شیپر دارای کیفیت ساخت بسیار بالا هستند که می توانید بارها آن را شستشو داده و استفاده کنید.برای شستشوی هات شیپر اصلی تنها کافیست تا آن را توسط آب سرد و صابون شستشو دهید و در مجاورت هوای آزاد قرار داده تا خشک شود.همچنین هرگز این محصلات را اتو کشی نکنید.


شما با استفاده از تاپ و شلوارک لاغری هات شیپر خواهید دید که میزان بازدهی فعالیت ورزشی شما تا حدود بسیار زیادی افزایش یافته و می توانید با سرعت بسیار بالاتری اقدام به چربی سوزی کنید.

شلوارک لاغری هات شیپر اصلی جهت فرم دهی به پایین تنه شما طراحی گردیده است.این شلوارک لاغری می تواند با اعمال فشار و جذب بافت های چربی و همچنین تولید گرما و ایجاد تعریق باعث شود تا شما در قسمت پایین تنه اندام بسیار مناسبی داشته باشید.چربی های ران و باسن شما توسط این شلوارک لاغری به خوبی پوشش داده شده و در جهت فرم دهی به آن این شلوارک ها به بهترین شکل ممکن طراحی شده اند.همچنین فرم طراحی قسمت کمر این شلوارک های لاغری به گونه ای می باشد که می توانند چربی های پهلوی شما را نیز تحت خاصیت جذب کنندگی خود قراردهند و در مورد چربی های پهلو نیز بد نیست بدانید این چربی ها اخرین نقاطی هستند که در بدن شما اقدام به سوختن می کنند که شما با استفاده از شلوارک لاغری هات شیپر اصلی می توانید روند آب شدن این چربی های مزاحم را تسریع بخشید.


تاپ لاغری هات شیپر اصلی نیز در جهت پوشش نقاط سینه ، شکم و پشت شسنه طراحی شده است.کاهش سایز در نقاط شکم و پشت سینه بسیار سخت می باشد و احتیاج به ورزش های بسیار سخت دارد که شما با اشتفاده از این تاپ لاغری می توانید به میزان قابل توجهی چربی سوزی داشته باشید.

طراحی این تاپ ها نیز مشابه سایر محصولات هات شیپر به گونه ای است که در هنگام استفاده از آنها هیچ گونه احساس ناراحتی و فشار را حس نخوهاید کرد و همچنین می توانید انها را زیر لباس های خود نیز بپوشید.ساختار هات شیپر به گونه ای طراحش شده است که بسیار جذب می باشد و در زیر لباس شما به هیچ وجه خود را نشان نخواهد داد.

همچنین لایه بیرونی آن تمام عرق بدن شمارا جذب خواهد کرد که باعث می شود استفاده ازاین محصل بسیار کاربردی تر باشد ولباس شما را خیس نکند.

چرا هات شیپر بخریم ؟

هات شیپر دارای طراحی بسیار منحصر به فرد است که ضمن سبک و جذب بودن چربی سوزی بسیار مناسبی دارد

هات شیپر دارای الیاف نئوتکس بوده که می تواند تا میزان چندین برابر بیشتر از سایر گن های لاغری ایجاد تعریق کند.

هات شیپرز اصلی کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد که می توانید آن را بارها شستشو دهید واستفاده کنید.

هات شیپررا می توان در کنار سایر لباس ها پوشید و آن را استفاده کرد.
قيمت : 260000 ريال
قيمت : 260000 ريال
قيمت : 260000 ريال
پشتیبانی توسط بيزنا | طراحی قالب توسط مهدی نت